2017年7月12日星期三

係大陸冇VPN有幾咁閒姐

你習慣久唔久上大陸工作或者長期工作的話,一些網站不能夠使用,如google、Facebook甚至Whatsapp(有時會用唔到)。在大陸你很難使用這些服務,因為比人Block左,你感覺好唔方便。所以你會使用VPN翻牆上網,這樣你便能夠和香港一樣,睇到外國資訊,使用外國的互聯網服務,上到Google,好威威呀,你覺得這才是真正的互聯網精神云云。

但你耐左,覺得翻牆真係好鬼煩,有時候因為個Vendor比人 Block左翻唔到,你開始唔鬼用呀,放棄左個VPN,這時候就會被同化,之後你會用百度、QQ、Wechat、朋友圈,你唔一定去Amazon,但你一定會用淘寶,之後你更加會覺得有Wechat Pay或者支付寶是非常之方便,這時候你開始擁抱中國大陸的互聯網懷抱之中,那些舶來貨,你早就不記得了。

近日新聞說中國禁止個人用戶使用VPN,咁VPN在大陸正式同大家講聲886。

你會覺得好唔習慣,但是你問一下在中國大陸的朋友,會唔會覺得唔習慣?

一、「都唔會呀,在中國使用互聯網好好用呀,又方便又快,我可以用百度搜尋,用朋友圈發放消息,仲要可以分門別類,不知幾好,然後又可以用手機交費用,我去外國都冇呢種服務,不過最近好左,我去歐洲買包包可以用支付寶了,最近還聽說Wechat Pay都用得,咁你話中國同外國使用互聯網有咩分別先?」

二、「一時時啦,有時候想知一d外國資料又的確唔一定睇到,有時候要香港朋友講比我知大陸最近發生維權示威,不過講真呢d野又唔係咩重要,都唔會影響到我,所以我又唔覺得有幾大問題囉。」

三、「好大問題,資訊不流通有時候限制我炒股的機會,不過你要搵資料都唔係冇渠道既,我識人,實上到外國網站,所以唔怕。」

四、「當然有問題啦,這是自由的關鍵呀!!」

第四句,相信係少數中既少數,但卻是至為影響你的價值觀。

但價值觀可以計到嗎?可以賣到錢嗎? 方便到你嗎?

所以係中國,沒有VPN,其實唔係太大問題,而且佢今次話係個人用家,企業客戶不會影響到佢地時,咁樣對佢地來講係唔會影響到生意的層面時,就會認為影響唔到大家,欣然接受這個OFFER。

所以使用互聯網自由的資訊流通,關鍵其實並不是所謂的技術,而是人心,所以中共在這方面真的很懂得心理戰,外國有個Google這麼強,我就造就一個百度給你,人家有Amazon、eBay,我給你淘寶,外面有Facebook、Twitter、Snapchat,我給你一個萬有功能的Wechat和微博,無疑可能一些資訊不是全面提供,但是有其他搭夠甚至多花款和功能更先進時,「資訊」這一詞已經不是雖唯一的考慮,在中國大陸使用自家互聯網這麼好,夠就好了。

今日新聞仲要話蘋果同貴州政府簽訂協議,係當地起一個iCloud中心,專門serve中國市場的iCloud服務,咁你問人家會有覺得係問題咩?連全球最大的公司都要向我下跪呀,大地在我腳下。

這是大家的分別。你不能改變他們的想法,因為早已入腦,你洗不掉他們的概念的,相反你卻可能會因為壓力、務求容易就手而放棄你的想法和思維。

伸延閱讀
據報內地擬半年內禁網民「翻牆」
【數據存大陸】投資78億 蘋果建首個中國數據中心 由內地公司營運

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails