2017年7月10日星期一

只許建華賣船不準嘉誠賣樓

蘊釀多時的東方海外賣盤,昨日終於落實,中遠海控以63億美元收購東方海外(316HK),比起上周五收市時有溢價31%,今日一開市就爆上,收市升左兩成,這單deal講左成年幾,董氏家族今次收益有成三百幾億,你都咪話唔禾味。

董浩雲呢三個字,曾經是代表著一代船王,也是香港經濟最輝煌年代之一時期的代表作,不過航運業有起有落,特別是上世紀七十年代石油危機,使該公司曾經面臨破產邊沿,最後有霍英東支持後助其渡過難關,亦使董建華走入政治舞台,成為今天香港首任特首與香港特首造王者。

一間公司業務不濟,今年還要蝕錢,航運業近年一直低水,當中透過空運使其大受打擊,而且近年經濟又極為低迷,看看波羅的海指數一直低水可見一斑,就見到這個行業走到夕陽,但是這次價的格價溢價達到三成,可謂是超賺的deal,你問點解可以咁正?你話呢?

個家族首領是全國政協副主席,習近平還未上任做主席時,外出訪的旁邊是由董建華陪同一起,香港總共四任特首有兩任特首都是有董建華背書,這種政治力量,在香港是最大,甚至是香港最強。即使腳痛下台,民望低迷,但仍然是中共政治高層認為可以幫他們做事的人物時,這些政治力量轉化為利潤,可想而知有幾可觀。

成個家業賣左去,董家族仲有咩做?大把啦,單係國內地產都有排玩,可謂水上人現在要返上岸了。還有董氏與李家的關係,雖則近年兩家行得冇咁埋,但係一齊搵錢又唔通講比你知咩。

不過當李嘉誠賣少少野就話佢撤資然後就比人鬧到翻艇時,佢老人家成個家業賣比人都好似唔係咩野,當一帶一路極力需要航運時,老人家唔係找緊機遇,而係找緊機遇快快賣家業,呢種愛國邏輯,真係望唔透。

董建華家族是否愛國,並不重要,因為中共話佢愛國就係愛國,即使佢屋企有幾多人拿外國護照,都唔係一個重點,賣晒成個祖業都唔重要,最重要最重要係國家給你一個任務,你要完成,就係要將香港「熔合」於中共體制之內,過去十幾年,除左曾蔭權年代,董建華因為胡錦濤還在位唔敢出聲外,其他時候,作為中共眼中,佢交足功課,放隻狼上場同你赤化,之後再延續2.0,繼續發光發亮喎,試問中共眼中,當然要給予獎賞啦,如果唔係邊有人同你賣命先。所以這五百億換取香港「熔合」的,其實好平,董氏家族亦肥過肥仔水,中共與董氏眼中是雙贏局面,但唯一輸的是香港人的未來。

伸延閱讀
中遠海控63億美元收購東方海外國際

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails