2015年4月29日星期三

綁贖金2800萬都不及貪5000萬簡單時

不是大口氣或者說話無良,而事實上贖金港幣$2800萬並不是想像般洗唔晒,打跛腳果種。因為2800萬所買都並不是超級豪宅,故事還要有六個賊分,每人都係分得五百萬都不到,買上車盤都是極為邊皮,他們還要是大陸的省港旗兵,換來人仔,匯水就更低。數百萬,係上水走私奶粉都搵到,但居然要如此高風險走去打劫再加綁架這種嚴重罪行,老實說這班賊在計算風險和會計學上,實在有點疑問,顯然計錯數。

相反你只要聽聽話話,首先你參加某某的政黨,然後你以支持政策為己任,又或者你在網上號召支持政府,巧立名目改名以愛什麼的組織。當然你一定要有所取捨,就是你要面皮夠厚,不怕「無恥」這兩個字係你心中,只要長期將你既良心出賣,加上每日曝光唔知醜,你這種「做住先」「一定要醜」既心態,自然會有人上門找你。這樣你的目標達到,你財源便滾滾來。

當然你這種行徑未必要去到能夠搵夠貪到五千萬的級數,但絕對風險低,回報穩定,只需要賣下良心,這個年代,良心值幾錢?但五毛就真係五毛,至少會「袋左先」。

當然你入到去,醒目的還要加上你有少少的學術背景或者專業技能就入到五千萬會員,例如你去買番個野雞大學博士學位,去外地三幾個月打個白鴿轉,回來以高級知識份子的偽文棍自居,這樣便可以升官發財,這種級數便開始步入你的貪足五千萬的目標了。

當然五千萬並不易賺,你要賣下你的後欄,埋一埋你個心,此外不聽不聞,總之有任務你就做,務求對手難纏而你自己核突都唔怕醜就成功了,因為人無恥便無敵。

至於你如何入五千萬,這樣你就一定要有一個基本的稅務專才,這專才最好係唔係專才或者唔存在但你要話存在喎,咁樣先可以鑽空子,人家先比到你五千萬。即使比人篤爆五千萬貪回來,都可以話經過稅務專家話唔駛申報就過關了。其實最佳方法係你結左婚先,話五千萬唔係自己,而係你另一半。

所以那些毒撚就冇計啦,首先你要有條女比你娶到先可以貪呀! (條女同你一樣刻毒、涼薄就最好啦!!)

你不能夠成功係有原因,這些機會.....

貪五千萬風險仲低過你班賊之外,仲要高高在上而隨時隨地「忍唔位住笑」的無賴行為,在市場上比比皆是,這才是「大時代」呀!!

伸延閱讀
【全城搜捕】內地悍匪豪宅擄女勒索 到飛鵝山收2800萬贖金在逃 (00:47)

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails