2013年5月20日星期一

我們有個幽默的行會

其實一個星期都只是開一次會,而且又唔係個個行會成員都全體一定要出席,但我們香港政府的行政會議每星期的例會都可以突然休會,都算係經典。

連大家「幽會」傾下利益交易都不用,實行「休會」,皇上不用上朝,家臣台底傾掂都得,行會都不用,確實絕頂。

話明「行會」,都係行行企企,食飯幾味,依家連會都不用,其實都可以是減少政府資源的壓力,實行慳得就慳,不用開會,燈油火臘都慳唔少架,各巨頭又不用開車去開會,又減碳,都是挺環保的,而且大家都係講廢話連篇,其實對空氣環境污染都是一大幫助。

不過以大家過往出來打工的經驗,不上班一天,工作所堆積的量是幾何級數,唔開一日會,到頭來開番十個八個補數。但梁先生在文匯報說到自己很宅,只有工作同工作,相信開幾多會都不大介意的。

但是實在難以明白原來香港真的是天下太平,原來沒有什麼迫切問題、也沒有民生問題,更沒有社會問題,否則行會都唔會休會啦,好明顯香港在梁在生的領導下是天下太平,地球上的樂土。

但唔知點解,我地同梁在生真係活在平行時空?我見仲有大量問題積壓,如梁先生所說電視牌照好難搞,土地供應好緊張,深層次問題未解決,政改仲未出台,但係我地既偉大行會卻可以因為冇咩議程而休會。

其實都幾鬼故下。

定還是張震遠事件仍然火熱,想潛潛水冷卻一下呢?唔知係巧合還是張震遠有問題,張搞親既都中招,近的不說香港商品交易所,連俄鋁都瀨野,仲有佢管既市建局,真係冇一個公司、機構是正常運作,不是股價下跌就是停止運作,再唔係就業務不清等等,張還要是梁的頭馬助手。

找這些人為我們香港人謀福祉,其實都可以知咩事。

真係一如百多年港人的命運,自求多福真係永恆金句。

伸延閱讀
行 會 周 二 暫 停 例 會

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails