2011年3月8日星期二

由富商到阿嬸的對話

身家三千億超大財閥與三百億身家大型地產發展商對話
我都係將平時樓盤批發比你先搵到咁多錢,如果唔係我批樓比你,你連粥水都冇得食。

身家三百億地產商與過億地產代理商對話
唔係我比你做地產特約代理,你連粥水都冇得你食。

地產代理對金融財俊對話
唔係我將錢比你同我管收手續費,你連粥水都冇得你食。

金融財俊對食店老闆講
唔係我成日幫襯你當飯堂,你連粥水都冇得你食。

食店老闆對樓面經理講
唔係我請你做樓面,你連粥水都冇得你食。

樓面經理對洗碗新移民阿嬸
唔係我請你做清潔,你連粥水都冇得你食。

依家咪就係咁.......

那裡是關懷?

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails