2011年1月12日星期三

謝斐道信得過補數

昨日去完黑列店喜喜後,天氣仍然寒冷,所以想吃一點熱食抗寒風,而自己向來都愛吃麵食,所以便走到謝斐道的一間麵店叫「信得過」。

這麵店是專門賣一些豬食內臟食品,如豬腰、豬潤、豬心等,而賣點是其湯底,說是「火朣雞湯」。如果不愛吃這些內臟或不會到這店,不過這兒都有其他選擇,當中菜肉餃是不俗,值得一試。

論好味程度,其實不算是頂級上等,但作為午餐店,好一餐,唔好又一餐,環境整理,食品中上,客戶服務良好,那是過關罷。我點了豬腰仔,味道不錯,雖有一點點點點點味(要好留意),但都可接受,而且豬爽脆很咬口。而湯底味濃(應該冇味精,因為我有味精病,但唔知有冇一滴香喎,但理論上香港應該少有掛。)

其實寫這文重點不是食物,而是態度,這兒的侍應很賣力,態度良好,當中不論老中青對客人都好而且反應快。為何?其中主因是因為有老闆在場主理,這位老闆叫peter哥(我唔識佢,但店的招牌係咁寫。)每到午市佢必在場,而且親力親為,所謂力不到不為財便這意思。

有趣的是每有客人埋單走人,侍應都會說「有客歡送。」這意思是埋單咁解,意思不同,但顯到其有心。你話假都好,但至少有人肯做呀。

至於價錢,其實是中上,因為33元一碗麵,而且麵是不太多的,但濃湯補數,因為你可以飲埋佢。

這店的老闆之前在灣仔克街開了一間叫靠得住粥店,但現在賣了給太興。而自己則轉戰這兒謝斐道。

吃完和飲完湯,個身暖番,舒服好多。

4 則留言:

  1. 哈哈,你終於都搵到間有d品嘅食店喇,恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  2. 呢度左近轉過好多手,最緬懷係附近既熊亭,當年上下兩層(家陣無咁好興致咯),最捱得自然係老蘭,我地幾乎一星期一次外賣(人數不定)。

    回覆刪除
  3. 天寒地凍,最好吃熱湯熱粥等! 呼__!

    回覆刪除
  4. Ebenezer
    其實灣仔都好多正常野,只是上次中招,哈。

    C.M.
    老蘭都係耐唔耐去,好多時去「德誠」,以前好多人,唔知點解近幾個月好少人去。

    小奧
    你在彼邦都食番碗啦,哈。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails