2009年10月28日星期三

市場「游資」是「油脂」

今年市道可謂玩錢多,大家以為金融海嘯會整死全球,然後大家拉緊褲頭過寒冬,但是這個冬天有如香港近年天氣,冬天似夏天,但又唔似夏天感覺,個feel是怪怪一樣。市場氣氛一如香港天氣。

上到二萬多點,樓價上到「八十八層」高,都可謂意想不到,當中熱錢流入本港,因為在政治和經濟上都較為有利,背靠中國市場,作為跳板,資金可以投進內地搵錢,但又不會被內地的資金限制和監管,資金可以自出自入,流動性高,所以香港成為區內甚至全球其中一個高度資金自由流轉的地方,所以「游資」特別多,來自五湖四海,美國、中東、歐洲、內地都會有。

其實「游資」特別多,有如煮飯咁,即係「油脂」多咁,炒起個市,鑊氣要夠的時候,唔落油不能夠起鑊,唔通拿舊瘦肉炸豬油乎?必定要大量「油脂」落鑊先能慶起。

「油脂」多,最後都要走油,因為不能夠食得太多肥膩野,否則會作嘔,所以「游資」最終都要走,不能待太久。一走後,個鑊就乾,火氣不足,當然味道不會像以前那度好味,但少油點都係健康些。但是要決定個廚如何運作得宜,既要有點「油」,但又不能太肥,太乾只會「冇肉食」,太「肥」又會肚瀉。並不易為。

近日市道正是如此的十字路口,你想「游資」留多久和可以走「油」多少,市場(個廚)就快講比大家聽。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails