2009年5月15日星期五

權霸與老孫

為官者有時是很難說一些「良心」話,因為鬼叫你要打份工咩,但是為官者卻可以避重就輕,免得自己拿屎上身。

而今日最醒都算是權霸的「廣大市民代表」的一句話,立法局在討論「六四」時,我都唔會預左權霸會說平反六四這種有骨風的話,如果佢講既話,就唔會坐係呢個位度。但他說了是代表香港市民的話,就真係踩重地雷,明知自己不是民選,就唔好咁唔知羞話什麼代表香港人的說話啦。真係搵架來掉。

至於昨日教育局長老孫說六四未有共識呢句話都幾搞笑,六四事件是一個過去式,點解要有共識呢?死人都要有共識?

為官者,以民為本,但為共產黨官者,要以黨為本,才是在中共圈打滾的生存之道。

請不要怪這兩位狗官所說的「不該」話,你不能對他們有什麼期望,只要唔好說錯話,已經是對香港的一個福份了。可惜佢地成日講錯野。

權霸近日原本因為豬流感好地地,民望上返,但你一句代表香港人的意思,就即時又回到原處,真係做來做去白忙了一趟,後面軍師有時候多點向他提點,獻多些計謀,否則仲衰過老董都似。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails